KAKO SMO JO ODNESLI V PRVEM VALU IN KAJ NAS ŠE ČAKA?

KAKO SMO JO ODNESLI V PRVEM VALU IN KAJ NAS ŠE ČAKA?

Prvi val epidemije koronavirusa je gospodarstvu zadal hud udarec. Večina podjetij se je soočala s takšnimi ali drugačnimi prilagoditvami delovnih in poslovnih procesov. Nekatere panoge so bile primorane celo v popolno zaustavitev, skladno s tem pa je veliko podjetij moralo zapreti svoja vrata. Tista podjetja, ki so lahko poslovala, so pospešeno uvajala v poslovne procese digitalno transformacijo, kar pa je s seboj prineslo različne odzive na strani zaposlenih.

Na Profilu smo v obdobju prve epidemije izvedli kar nekaj raziskav na temo počutja zaposlenih v času soočanja z epidemijo koronavirusa, vključena so bila podjetja različnih velikosti in panog. Rezultati so večinoma pokazali, da:

  • so se podjetja po mnenju zaposlenih dobro odzvala / prilagodila na nove razmere,
  • so zaposlenim preko zaščitnih sredstev in učinkovite komunikacije preventive na delovnem mestu zagotovila ustrezen občutek varnosti,
  • so zaposleni delo od doma sprejeli zelo pozitivno, čeravno jih je večina poročala, da delajo količinsko več kakor na sedežu podjetja,
  • so vodje uspeli dobro prilagoditi svoj sistem vodenja, kjer je bilo to potrebno,
  • večino zaposlenih ni pretirano skrbelo, da bodo ali pa so že zboleli.

 

Na drugi strani pa je bilo največ težav in posledičnega nezadovoljstva zaznati na naslednjih področjih:

  • usklajevanje zasebnega in poslovnega življenja s strani zaposlenih, ki skrbijo za otroke do 12 let,
  • prilagoditev na delo od doma z vidika delovnih pogojev (prostor, oprema),
  • povišan občutek zdravstvene ogroženosti s strani zaposlenih, ki opravljajo (delno) terensko delo,
  • nižje zadovoljstvo z delom od doma s strani starejših zaposlenih (55+),
  • povišan občutek negotovosti in/ali pomanjkanja transparentne komunikacije s strani zaposlenih na čakanju na delo ali bolniški odsotnosti,
  • določena mera pomanjkanja osebnih socialnih stikov kljub dokaj rednim stikom na daljavo (telefon, mail, video),
  • občutek preobremenjenosti s strani nekaterih zaposlenih (cca 40%).

 

Zanimivo je tudi to, da smo v vseh podjetjih, kjer smo opravili raziskavo, prišli do ugotovitve, da moški izražajo več skrbi in manj optimizma glede na nove razmere tako zdravstveno kot procesno.

V drugi val so podjetja vstopila vsaj nekoliko pripravljena z vidika poslovnih prilagoditev glede na pretekle izkušnje, verjamemo pa, da izzivi ostajajo, morda so celo še večji. Tekom našega dela opažamo, da vedno več zaposlenih kaže znake konstantne utrujenosti, stresa ali celo izgorelosti, k čemur zagotovo botruje kombinacija povišanega obsega dela, zahtevnosti usklajevanja poklicnega in družinskega življenja v aktualnih razmerah in določene mere skrbi za prihodnost glede na to, da bodo izredne zdravstvene razmere še vsaj nekaj časa naša stalnica.

V namen pomoči pri zgodnjem odkrivanju psihofizičnih težav zaposlenih in organizacijskih izzivov lahko podjetjem ponudimo nov vsebinski sklop internih kadrovskih meritev, med njimi tudi Covid indeks izgorelosti. Vabimo vas, da nas za več informacij kontaktirate na profil@profil.si oz. nas pokličete na 01 280 54 00.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Profil d.o.o.