OHRANJANJE POVEZANOSTI S SODELAVCI

OHRANJANJE POVEZANOSTI S SODELAVCI

Pandemija koronavirusa ni s seboj prinesla zgolj spremembe delovnega okolja in načina dela temveč, tudi drugačno dinamiko odnosov tako med sodelavci kot med vodjo in podrejenimi. Od zaposlenih v različnih podjetjih smo preko Analize počutja zaposlenih v času koronavirusa prejeli informacije, da v veliki meri pogrešajo neformalno druženje in komunikacijo v živo s svojimi sodelavci. Pomembno je, da se vsako podjetje poskuša prilagoditi novi realnosti in svojim zaposlenim v neki meri omogočiti druženje ter s tem ohranjanje povezanosti, ki so jo ustvarili med seboj. Na Profilu smo pripravili nekaj predlogov, kako se lahko s tem spopadejo vodje in kako zaposleni sami.

 

1. KAKO SE SPOPASTI Z IZOLACIJO, OSAMITVIJO, ČE PA SMO BILI PREJ VSAKODNEVNO V STIKU S SODELAVCI IN BLIŽNJIMI? 

Delo od doma / čakanje na delo nam je na začetku prineslo osvežitev in možnost, da si malenkost odpočijemo -  nekateri so ga morda celo zaznali kot nekakšen “dopust”/ “odklop” od vsakodnevne službe. Vendar pa nas lahko stene domačega stanovanja in ukrepi samoizolacije hitro začnejo tudi omejevati ter s seboj prinesejo takšne ali drugačne občutke osamitve. Zato je pomembno, da se s tem ustrezno spopademo:

  • poiščite si kakšen nov hobi, preberite knjigo, za katero prej niste imeli časa, kuhajte, vrtnarite, poglejte kakšen film, serijo itd.,
  • sami organizirajte virtualno druženje s sodelavci, prijatelji, ki jih pogrešate, tako lahko organizirate npr. “virtualno kavico”; pomembno je, da tudi v tem času omejenega druženja, ohranjate stike s tistimi, ki so vam blizu,
  • pojdite na sprehod, telovadite, saj boste tako misli odvrnili od manj prijetnih stvari,
  • več informacij lahko prejmete tudi med nasveti za ohranjanje mentalnega zdravja v času soočanja z epidemijo koronavirusa.

 

2. KAKO LAHKO VODJA OHRANJA POVEZANOST MED ZAPOSLENIMI V ČASU DELA OD DOMA?

Vodja je pogosto tisti v ekipi, ki lahko pomembno vpliva na ohranjanje povezanosti med ostalimi člani ekipe. Obstajajo različni načini, kako ohranjati povezanost in “virtualno druženje”, pri pa je pomembno, da so načini prilagojeni ekipi in temu, kar jim je blizu. Nekaj možnosti najdete v nadaljevanju:

  • Izkazovanje skrbi in zanimanja za zaposlenega: na tedenski ravni vodja opravi klic (telefonski, Skype itd.) in se pozanima o počutju zaposlenega, ga povpraša po morebitnih dilemah, skrbeh, s katerimi se srečuje med delom in mu tudi sam preda pomembne / aktualne  informacije o samem podjetju, njegovem delovnem mestu itd..
  • Pomembna je tudi izbira ustreznega komunikacijskega kanala: zaposleni mora do njega imeti dostop, v določenih pogledih je tudi priporočljivo, da se vodja prilagodi zaposlenemu, npr.  starejši zaposleni bolj cenijo telefonski klic, mlajšim odgovarja klic preko Skypa.
  • Organizacija tedenskih neformalnih online srečanj / druženj, kjer se zaposleni pogovarjajo o temah, nepovezanih z delom.
  • Organizacija virtualnega team-buildinga / team-bondinga (npr. igranje online družabnih iger ipd.), slednjega lahko vodja znotraj ekipe tudi ponovi na dva ali tri tedne.
  • Vodja mora sam ostajati pozitiven in se truditi ohranjati visoko raven motivacije pri delavcih: motivacija lahko delavcem že zaradi samih sprememb dela hitro upade, prav tako pa je lahko upad tudi posledica tega, da pogrešajo ljudi okoli sebe ali pa se srečujejo z različnimi skrbmi glede zaposlitve. Zato je izredno pomembno, da vodja z delavci tudi na daljavo ohranja medosebno povezanost, jim poda nek pozitiven, a vseeno realen pogled na trenutno stanje  in s tem ohranja njihovo motiviranost.


Če se vam ob prebiranju zapisanega pojavljajo dodatna vprašanja, nam jih posredujte na mail profil@profil-group.com in bomo poskušali tudi nanje odgovoriti. V prihodnjih tednih pa nadaljujemo z novim sklopom vprašanj o vodenju in motiviranju zaposlenih.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Profil d.o.o.