MERJENJE UTRIPA V ORGANIZACIJI

MERJENJE UTRIPA V ORGANIZACIJI

Ste v podjetju že izvedli analizo zadovoljstva ter bi se radi osredotočili na kritične, izstopajoče vidike, ki povzročajo slabšo organizacijsko klimo?

Ste v podjetju zaznali, da obstajajo področja delovanja, ki so še posebej izstopajoča in negativno vplivajo na sam proces dela in motiviranost ter produktivnost zaposlenih?

Želite dobiti odgovore od kod težave izhajajo in kako na podlagi tega vpeljati korektivne ukrepe ter izboljšati klimo v podjetju?

Ali pa bi želeli samo preveriti kakšno je stanje znotraj podjetja, ne da zaposlene obremenjujete z izpolnjevanjem dolgih in časovno potratnih vprašalnikov?
 

Če ste vsaj na eno vprašanje odgovorili z DA, vam priporočamo, da v podjetju izvedete meritev UTRIPA.
 

Kaj je meritev UTRIPA?

UTRIP je meritev za katero je značilno, da je krajša (do 10 vprašanj) in enostavnejša za izpolnjevanje, kot letne meritve (npr. Analiza zadovoljstva). Prav tako se izvaja pogosteje (kvartalno, mesečno).  Vsebinsko je lahko meritev enovita ali sestavljena, pokriva pa lahko najrazličnejše sklope (karkoli si želite v podjetju preveriti)  – spodaj navajamo par primerov:

  • organizacija delovnih procesov
  • medosebni odnosi
  • interna komunikacija in pretok informacij
  • stres na delovnem mestu
  • odnos z nadrejenim
  • delovni pogoji
  • motivacija / zavzetost zaposlenih
  • aktualne razmere v podjetju (Vas zanima, kako so zaposleni zadovoljni z uvajanjem novih procesov?)
  • ipd.

Sklopi vprašanj se lahko od meritve do meritve spreminjajo, lahko pa se določena vprašanja ponavljajo in njihovim odgovorom sledite skozi čas npr. "Podjetje XX zaznavam kot dobrega delodajalca«.
 

Glavne prednosti meritve UTRIPA?


 

  • krajša oblika (cca. 10 vprašanj)
  • enostavnejša za izpolnjevanje
  • redno spremljanje različnih področij delovanja znotraj podjetja
  • lažje ustvarjanje povezav »vzrok-posledica« pri zaznanem upadu zadovoljstva
  • pogostejše pridobivanje povratnih informacij s strani zaposlenih (tudi raziskave kažejo, da si želijo zaposleni pogosteje dajati povratne informacije – večina zaposlenih si jih želi podati 4x letno)
  • možen hitrejši in bolj aktualen odziv na povratne informacije (brez zamika)
  • redno preverjanje mnenja zaposlenih, s čimer se spodbuja občutek vključenosti

 

Želite tudi vi v svoje podjetje vpeljati meritev UTRIPA? Za več informacij nas kontaktirajte na profil@profil.si 
 

Prispevek je za vas pripravila:
Rosana Vidovič, mag. psih.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Profil d.o.o.