Samostojni svetovalec v organizaciji in upravljanju skupine
Naš naročnik je ena izmed večjih energetskih družb v Sloveniji, vpeta tudi v mednarodno okolje. Nabor njihovih storitev vsebuje celostno energetsko oskrbo - od trgovanja z električno energijo do investicij v obnovljive vire energije. Njihovo poslanstvo je ustvarjanje zelene prihodnosti z inovativnimi rešitvami. Zaradi povečanega obsega dela in novih investicij v celotni skupini osmih podjetij, in v svoje vrste vabijo:
SAMOSTOJNI SVETOVALEC V ORGANIZACIJI IN UPRAVLJANJU SKUPINE (m/ž)
Pogoji oz. pričakovanja za zasedbo delovnega mesta:
Strokovne zahteve:
- najmanj 5 let izkušenj na primerljivem delovnem mestu,
- VI. ali VII. stopnja izobrazbe ekonomske smeri,
- Odlično poznavanje računovodskih standardov in davčne zakonodaje,
- Dobre organizacijske in vodstvene sposobnosti,
- Zaželeno je poznavanje SAP okolja ali drugega, celovitega ERP sistema,
- napredno poznavanje MS Office orodij (predvsem Excel),
- Znanje slovenskega, srbskega/hrvaškega in nemškega/angleškega jezika.
Osebnostne lastnosti:
- natančnost, zanesljivost, organiziranost in odgovornost,
- samoiniciativnost in samostojnost,
- motiviranost za delo in pozitiven odnos do dela in do ljudi,
- komunikativnost in veselje do timskega dela.
Vaše naloge bodo:
- priprava in sodelovanje pri pripravi zakonskih finančnih izkazov in letnih poročil družb v skupini,
- nadzor nad vodenjem poslovnih knjig družb v skupini,
- izdelovanje poslovnih in drugih finančnih poročil družb,
- sodelovanje z revizorji in priprava dokumentacije,
- sodelovanje z uradnimi inštitucijami,
- priprava podatkov za uradne inštitucije in za potrebe skupine,
- skrb za davčno optimalno in zakonito poslovanje družb v skupini,
- koordinacija izvajanj statusnih sprememb družb v skupini,
- vodenje in koordinacija dela notranjih in zunanjih strokovnih oz podpornih služb,
- komunikacija in koordinacija komunikacije s strankami (odjemalci energije) in dobavitelji,
- strokovna podpora s področja računovodstva in davkov,
- podpora in sodelovanje pri fakturiranju energije končnim potrošnikom,
- sodelovanje v skrbnih pregledih,
- sodelovanje pri vprašanjih transfernih cen in pri pripravi dokumentacije,
- vodenje in nadzor nad evidencami sredstev v gradnji v mednarodnih projektih,
- sodelovanje z zunanjim računovodstvi družb v skupini,
- pomoč pri organizaciji dela pri poslovni podpori investicijskih projektov,
- koordinacija implementacije IT rešitev in skupnih procesov na nivo skupine,
- druga sorodna dela v skladu z navodili direktorja družbe in nadzornega sveta družbe.
Naročnik nudi delo v stabilnem in urejenem mednarodnem delovnem okolju, ki omogoča veliko priložnosti za osebni in strokovni razvoj ter napredovanje znotraj grupacije . V kolikor se prepoznate v zgornjem opisu in si želite odlične karierne priložnosti v pozitivnem in sproščenem okolju, vas vabimo, da svojo prijavo z življenjepisom v slovenskem jeziku pošljete na spodaj navedeni elektronski naslov.
Številka: 3052
Info: Profil d.o.o.
Kontaktna oseba: Primož Klemen
GSM: (041) 356 267
Tel.: (01) 280 54 05
E-pošta: primoz.klemen@profil.si