Vodja razvoja uporabniške izkušnje
Naš naročnik je uspešno, mednarodno podjetje z dolgoletno prisotnostjo na slovenskem tržišču, ki se med drugim ukvarja z razvojem finančnih produktov, s poudarkom na digitalizaciji ter modernizaciji procesov. Svojim uporabnikom tako zagotavljajo hitro dostopne in učinkovite rešitve. Zaradi širitve poslovanja v svojo prijetno in dinamično ekipo vabijo novega sodelavca na delovno mesto:
VODJA RAZVOJA UPORABNIŠKE IZKUŠNJE (m/ž)
Pogoji oz. pričakovanja za zasedbo delovnega mesta:
- najmanj 5 let delovnih izkušenj na področju marketinga, prodaje, in/ali razvoja poslovanja ter uporabniške izkušnje,
- poznavanje finančnih produktov ali zanimanje za poznavanje le-teh,
- občutek za posel in trženje,
- zaželene izkušnje z optimiziranjem poslovnih procesov ter razvoja produktov,
- izkušnje in občutek za digitalizacijo poslovnih procesov,
- dobro razvite prodajne veščine,
- razumevanje in občutek za razvoj uporabniške izkušnje,
- organizacijske, komunikacijske ter pogajalske veščine,
- samoiniciativnost in zagnanost,
- občutek za delo z ljudmi ter komuniciranje s strankami,
- izoblikovane mehke veščine,
- napredno znanje MS Office orodij, predvsem Excela,
- osnovno znanje angleškega jezika,
- vozniški izpit B kategorije.
Delovne naloge bodo zajemale:
- Razvoj in implementacija strategije: ustvarjanje in implementacija digitalne storitvene strategije, ki se ujema s cilji in nameni organizacije ter zagotavlja dostavljanje visoko kakovostnih digitalnih storitev strankam in uporabnikom.
- Vodenje projektov: nadzorovanje načrtovanja, izvajanja in zaključka projektov digitalnih storitev (predvsem skrb za pravočasnost ter izvajanje projektov znotraj določenih okvirov).
- Analiza mnenj strank: zbiranje, analiziranje in ukrepanje v skladu z mnenji strank, izboljševanje ponudb, skrb za stranke ter digitalne storitve, pravočasno reševanje težav oz. pritožb.
- Optimizacija uporabniške izkušnje (UX): nenehno spremljanje in evalvacija uporabnosti in dostopnosti digitalnih storitev, identifikacija območij za izboljšave in uvedba sprememb za izboljšanje celotne uporabniške izkušnje.
- Integracija tehnologije: identificiranje, uvajanje in vzdrževanje orodij in tehnologij za podporo strankam in digitalne storitve; zagotavljanje učinkovite dostave storitev.
- Razvoj in usposabljanje ekipe: Usposabljanje in razvijanje funkcionalne ekipe, ki je odgovorna za skrb za stranke in digitalne storitve; spodbujanje kulture, osredotočene na stranke in zagotavljanje potrebnih veščin in znanj.
V kolikor se prepoznate v zgornjem opisu in si želite odlične karierne priložnosti v dinamičnem delovnem okolju, ki stremi k uspešnosti in napredku ter vam nudi možnost osebnega, strokovnega in profesionalnega razvoja, vas vabimo, da svojo prijavo z življenjepisom pošljete na spodaj navedeni elektronski naslov.
Številka: 3066
Info: Profil d.o.o.
Kontaktna oseba: Špela Mihelin
GSM: (041) 300 918
E-pošta: spela.mihelin@profil.si